Sunday, August 21, 2011

Terkecil Hati, Terguris Hati

Apa perasaan korang kalau ada orang sedang mengutuk orang yang disayangi dalam erti kata lain adalah seorang pakwe@awek, Aiyoo..manyak geram owwwww... Walaupun yang mengata tersebut adalah seseorang yang agak rapat dengan aku, tapi agak-agak la sikit, pakwe aku kot..!! Macam mana pon dia, dia tetap pakwe aku, ada aku kisah dia hensem ke tak ke, ada aku peduli pasal semua tu sebelom ni.
WAHAI MANUSIA!!! sedarlah, kamu pon bukannya hensem@cantek jelita sangat.  Aku sedar aku tak ada siapa-siapa kat sini, keluarga jauh nun di Terengganu, aku kat Kedah..aku tak mengharapkan belas kasihan atau perhatian orang untuk kasihan kat aku yang tak ada siapa-siapa kat sini melainkan seorang kawan baik yang sanggup tidur sebantal, makan sepinggan, sama-sama gelak, sama nangis..tu kawan aku..kawan baik aku..(lari topik jauh-jauh dah ni)

So, aku rasa la kan, fasal pakwe aku nak pakai apa pon jangan la dijadikan satu isu besar kat tempat kerja tu, tak perlu la nak kecoh-kecoh sampai satu bangunan dengar..aku yang tahu pakwe aku macam mana, mulut tu jaga la sikit ye..

Mood:Geram!!! Marah!!!
Jangan nak sibuk-sibuk fasal hidup aku sedangkan hidup kamu-kamu pon masih tak terurus..Okay????!!

                             * Bagi baby ni pergi marah kat orang-orang tadi tuuuu!!! 
                       * Kalau la boleh sound direct dengan manusia-manusia yang tadi tu


^^^^^^.............^^^^^^^Kredit to MR.GooGle(pinjam picture)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...